CYST DAN KEHAMILAN

Ini kisah saya.

Sebelum ni saya tak pernah tau bahawa saya mempunyai cyst. Sehinggalah.......

Saya rasa pening dan nak muntah pabila bau durian, sedangkan saya peminat buah durian yang tegar. Ini sudah terbalik,sejak bila pula tak boleh bau durian nih. Kebetulan haid pun dah lambat so saya pergi check di klinik. Doc scan and........

" Ye,awak pregnant, alhamdulillah... ini kantung ye, dah 5minggu ni. Aaaa,yang sebelah ni cyst "

The only question saya tanya doc adalah "bahaya tak cyst tu doc? baby ok tak?"

And the doc said " tak bahaya.  Cyst ni mengecil lama-lama hilang. Baby awak elok jer membesar ni "

I lap you lah dr. Sabrina (Klinik Soraya). very supportive and open minded.

Masa check ni size cyst saya adalah 3.5cm x 2.7cm. Bila doc yakin ia akan mengecil, saya bertambah yakin ia memang akan mengecil and baby saya akan membesar dengan baik! So stop thinking about cyst!

Macambiasa lah, dah comfirm pregnant saya start amalkan set hamil Shaklee. I am too excited,baby 5weeks in womb pun saya dah start borak dengan dia :)

2weeks later check lagi untuk tengok cyst semakin mengecil atau membesar. Doc komen "tengok,cyst awak not even 2cm pun skrg" Alhamdulillah. Syukran ya tuhanku.

Dan hari ni 1 Julai 2013, baby saya dah pun berusia 2bulan,membesar depan mata mommy pula.



Peringatan!
Apa-apa pun pergi check dengan doc dan dapatkan nasihat. Kalau membesar mungkin kena buang lah.

Those yang tak pregnant dan ada cyst... tapi nak pregnant,teringin sangat nak timang anak sendiri, saya suggest awak cuba GLA & ESP Shaklee. Terbaik! Few of my customers dah ada yang pregnant , dengan izin ALLAH SWT, selepas amalkan 2 supplement ni. Niat sebenar mereka nak kecilkan cyst, so saya suggest shaklee, tau2 pregnant. Alhamdulillah.


Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...WHATSAPP : +971 567962383 ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

No comments:

Post a Comment