SET KESUBURAN SHAKLEE SANGAT SESUAI UNTUK MEREKA YANG CUBA MENDAPATKAN CAHAYA MATA.

Dah kahwin more than 2years tapi belum ada cahaya mata? No worries, jangan sesekali kita salahkan takdir. Pada hakikatnya semua yang berlaku itu bersebab. Mungkin dalam hal ini masalah utama adalah faktor kesuburan samada si isteri mahupun si suami, namun sebagai yang waras kita haruslah terus berusaha dan terus mencuba.

Definisi kesuburan
ni sebenarnya bukan sahaja susah dapatkan zuriat/susah hamil, malah mereka yang sering mengalami keguguran juga berkaitan dengan faktor kesuburan.


ANDA PERLU TAHU!

Untuk Hamil :-

1. Wanita itu perlu mengeluarkan telur daripada salah satu ovarinya ( ovulasi ).
2. telur tersebut mesti melalui saluran fallopio menuju ke uterus ( rahim ).
3. Sperma lelaki pula perlu bergabung dengan telur dalam perjalanan menuju ke rahim.
4. Telur yang telah disenyawakan itu perlu melekat di dalam rahim.

# Masalah yang menggangu dalam salah satu langkah yang dinyatakan di atas adalah salah satu tanda anda tidak subur.

# Kes berkaitan masalah kesuburan melibatkan kira-kira 1/3 wanita dan 1/3 lelaki , yang selebihnya adalah campuran faktor - faktor yang dikenalpasti.


Punca/Penyebab anda dikatakan tidak subur.

1. Masalah ovulasi - tiada telur yang akan disenyawakan.
2. Tanda2 wanita tidak berovulasi secara normal - haid tak teratur / tidak datang haid.
3. Saluran falopio terhalang dengan penyakit radang pelvik dan endometriosis.
4. Masalah dengan rahim seperti fibroid atau cyst.

Selain itu....umur, stress, pemakanan seharian yang tidak elok, latihan olahraga, terlebih berat badan atau terlalu kurang berat badan, merokok, alkohol, penyakit kelamin dan masalah kesihatan yang disebabkan hormon.....menjadi punca masalah kesuburan.


TIPS-TIPS DAN INFO UNTUK ANDA YG INGIN HAMIL

Apakata TUAN DOKTOR..........




Oleh itu....khas untuk anda yang inginkan cahaya mata, ingin kan zuriat yang comey2, inginkan sebuah keluarga yang lengkap dengan riuh rendah suara anak2, bolehla mencuba mengatasi masalah kesuburan dengan mengamalkan SET KESUBURAN SHAKLEE.



Secara ringkasnya, set ini membantu menyembuhkan masalah kesuburan dari dalam....
  • menstabilkan hormon 
  • hilangkan senggugut 
  • mengatur kedatangan haid 
  • menghasilkan ovum dan sperma yang lebih sihat 
  • memberi tenaga dan menjaga fungsi organ seksual 
  • mengelak dari kecacatan bayi. 

GLA (gamma linolenic acid) menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, dan membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana apabila seseorang mengalami senggugut, ia melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya.

GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5


Apakah kelebihan dan khasiat GLA Complex SHAKLEE ni?

Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
Membantu meningkatkan kesuburan
Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
Membantu dalam menangani menopus
Menguatkan kuku dan rambut
Membantu Maslah Jeragat
Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
Membantu menangai ekzema
Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
Menguatkan imuniti tubuh
Memperlahankan proses penuaan
Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
Mengawal kencing manis dan darah tinggi
Mengawal kolesterol
Untuk fungsi saraf


ESP (Energizing Soy Protein)
-ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.
-Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.

===================
Untuk lelaki:
===================

Zinc Complex: Sangat penting untuk kesuburan terutamanya buat lelaki. Ia membantu menjaga fungsi organ seksual dan penghasilan hormon testosterone. Kekurangan zinc pada lelaki akan menjejaskan bilangan, pergerakan dan kesihatan sperma.

Vita-E Complex: Antara keunikan Vitamin E keluaran Shaklee adalah ianya dilengkapi dengan Selenium, salah satu unsur penting untuk meningkatkan kuantiti sperma pada lelaki dan mengurangkan risiko kecacatan pada bayi.




Sehingga hari ini ramai yang dah cuba SET KESUBURAN SHAKLEE dan memperoleh berita yang mengembirakan mereka. Sesungguhnya peluang yang diberikan dan usaha yang mereka ambil langsung tidak disia-siakan, beserta doa yang tidak pernah putus kepada DIA Yang Maha Pencipta.

Anda boleh membaca testimonial mereka yang sudah/sedang menunggu kehadiran cahay mata yang ditunggu selama ini........!!!

Peringatan bersama! Set ini tidak menjanjikan comfirm akan dapat anak tapi membantu menyelesaikan masalah kesuburan wanita mahupun lelaki.


Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

No comments:

Post a Comment