PROMOSI SHAKLEE UNTUK BULAN MAC 2013

Untuk pengetahuan semua, every month Shaklee Malaysia akan mengadakan promosi untuk produk terpilih.

Jadi untuk bulan MAC 2013, Shaklee Malaysia telah memilih untuk mempromosikan......

Beli 6 OSTEMATRIX PERCUMA 1 botol dengan HARGA RUNTUH!
Pembelian Ostematrix secara pukal ini sebenarnya sangat berbaloi kerana...... pada hakikatnya badan kita sangat memerlukan kalsium, tapi dek kerana kesibukan kerja dan tugasan harian, kita ambil perkara ini secara remeh.

Akibatnya..........???
  1. Sakit pinggang/tulang belakang. Kes yang paling tinggi kadar %
  2. Kerap diserang migrain/sakit kepala yang teruk.
  3. Kena senggugut setiap kali datang haid.
  4. Sakit gigi! Ye....sakit gigi dan gusi adalah punca kurang kalsium.

Kalau boleh of course kita nak elakkan dari sakit2 seperti di atas, kerana ia akan mengganggu tugasan harian. Sebab itu lah, pengambilan supplemen semulajadi penting untuk melengkapkan kandungan kalsium dalam tubuh manusia. 

Bukan tu saja.... OSTEMATRIX juga membekal magnesium dan vitamin D. Kalau tubuh kita tak cukup dengan magnesium dan vitamin D ni, tubuh kita akan ambil kalsium dari tulang. Sebab tu juga lah kita mudah kena osteoporosis @ sakit sendi dan tulang - tanda2 awal osteoporosis.

Jangan risau tentang banyaknya! nak buat apa?

Of course lah untuk kita consume, dan juga terus amalkan pengambilan OSTEMATRIX ini :

 - 4biji sehari after meal. 1 botol mengandungi 120tablet, bermakna, 1 botol tu cukup untuk kita consume selama sebulan. Jadi, dengan pembelian promo 6 PERCUMA 1 ini, kita sebenarnya telah menyiapkan diri untuk 7bulan kalsium! Sangat berbaloi....tambah pula dengan harga promosi RM294 untuk 7botol!  ------- Rugi siapa yang tak grab peluang ni. Saya dah :)



Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

No comments:

Post a Comment