PETUA ATASI RAMBUT GUGUR MENGGUNAKAN TEMBIKAI!

Seperti yang kita sedia maklum, mencegah itu lebih baik daripada mengubati, kan? 
Oleh itu, bagi anda yang sayangkan rambut tu, saya ada satu petua mencegah atau elak rambut gugur. 

Saya dah cuba! Rambutku gugur selepas anak start menyembur. Ada kaitan ke?


Petua kecantikan ini boleh dilakukan terus kalau ada tembikai kat rumah tu. Langkah-langkah yang perlu di lakukan ialah:

1. Selepas makan buah tembikai, jangan dibuang dulu kulitnya.
2. Gunakanlah bahagian kulit tembikai tu(rujuk gambar di atas) dengan menggosokkannya pada kulit kepala.
3. Kemudian biarkan ia meresap ke kulit kepala. Tunggu dalam 15-30 minit dan cucilah sampai bersih.


Kalau anda nak biarkannya semalaman pun boleh. Buat sebelum masuk tidur dan keesokannya baru cuci. Gunakan shower cap atau balut dengan kain supaya tak meleleh kat bantal nanti. Karang tak pasal-pasal lak semut yang datang.

4. Amalkan petua ni hanya sekali dalam seminggu sahaja. Sekali seminggu lah beli tembikai :)

InsyaAllah..rambut gugur dapat diatasi..cubalah!


Nak lagi berkesan........???

Makan ZINC COMPLEX ni juga... ada khasiat barli dan pokok alfalfa.

Pengalaman saya sendiri, 
 " saya dah cuba macam2 shampu tapi sama juga. tak payah sikat guna penyikat, pakai tangan pun dah penuh rambut gugur. kawan saya lah yang suggest petua ni , sekarang dah makin kurang. Dalam masa sama saya makan Zinc ni untuk rawatan dari dalam. Katanya sembuhkan luka pada kulit kepala dan gantikan sel2 mati. Yang penting dalam sihat, luar pun sihat. Memang puashati! "



Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

No comments:

Post a Comment