PAYUDARA MENGGELEBEH DAN TIDAK TEGANG

Ini sering di alami oleh wanita terutamanya yang sudah berkahwin dan mempunyai anak.
Kenapa?
Secara logiknya kita akan cakap ye lah sebab pernah menyusukan anak,lama2 gelebeh la. 

Tapi yang sebenarnya........???
Badan kita tak cukup protein dan perubahan hormon.

Apa kaitannya?
Protein adalah komponen utama dalam menghasilkan sel baru untuk tubuh kita. Sekiranya tubuh kita tak dapat cukup protein, sel yang dihasilkan tak sempurna, tak sihat. Itu yang jadi badan letih, no mood dan sebagainya.

Apa kaitan dengan payudara menggelebeh dan tak anjal?
Payudara menggelebeh dan tidak anjal disebabkan banyak perkara. Pertama kerana kekurangan hormon dan menyebabkan pertumbuhan terbantut. Faktor kedua disebabkan faktor seperti lepas melahirkan anak. Wanita yang melahirkan anak kebanyakannya berlakunya perubahan hormon dan kematian sel-sel kulit.

Sebab itu kita perlukan protein yang secukupnya untuk menghasilkan sel2 baru yang lebih sihat dan aktif. BArulah boleh tegangkan payudara, bagi lebih anjal dan seksi untuk encik suami tercinta kan :)

Saya mencadangkan, wanita yang menghadapi situasi payudara gelebeh dan tidak anjal ini untuk mengambil khasiat protein dari ESP SHAKLEE dan ALFALFA untuk membaikpulih kandungan hormon dalam tubuh kita.

Selepas sebulan amalkan bolehla tanya encik suami , pendapat dia kan....

INGAT! ini bukan sekadar protein untuk hasilakn sel baru sahaja tau, tapi vitamin alfalfa untuk meransang hormon kewanitaan kita. Harus cuba kalau nak bagi isteri yang terbaik untuk suami kita *18sx*

Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

No comments:

Post a Comment