MINUM PERFORMANCE DRINK UNTUK TENAGA BERPANJANGAN


Ala-ala seperti sustagen perisa orange. Performance drink ni pun perisa orange. Sedap, saya suka!


Performance Drink ini sesuai diambil ketika :
  • cuaca panas melampau (badan dehydrated)
  • badan tidak sihat (demam/ selesema/ cirit-birit)
  • beriadah
  • need more energy
dan lain-lain lagi.

Performance Drink ialah minuman hidrasi, membantu bendalir dalam tubuh kita supaya tidak hidrat (kering) dgn terlalu banyak. 

Elak masalah badan kurang air!


Testimoni saya sendiri :


saya ada 2 anak kecil. kakak umur 2tahun, adik berumur 2bulan. Memang kalut dan penat melayan 2 anak, dalam masa sama nak uruskan rumahtangga, uruskan business, jadi saya minum PD every morning. and tengahari saya minum lagi especially di kala dahaga sangat tu. Sedap macam kita minum air orange. Saya pernah bancuh 1 jug, untuk minum petang saya dan suami.
tak rasa macam minum supplemen pun 


Golongan yang sesuai mengambil Performance Drink:

  1. Mereka yang aktif bersukan .
  2. Mereka yang berpuasa (diambil semasa sahur dan berbuka).
  3. Mereka yang menghidap gout.
  4. Ibu yang menyusukan anak.
  5. Ibu hamil yang mengalami muntah kronik (terutama muntah air) akibat dari morning sickness, dan tiada selera makan.
  6. Mereka yang kurang minum air.
  7. Mereka yang kerap sakit kepala.
  8. Bila rasa nak demam, atau sedang demam.
  9. Kanak-kanak yang demam.
  10. Menggantikan minuman ringan terutama yang berkarbonat (kerana Performance Drink tiada karbonat!)


Sepanjang bulan ramadhan ni , bolehlah cuba Performance Drink ini. Saya bancuh PD ini sekali dengan Shaklee ESP setiap hari sepanjang bulan puasa yang lalu. Memang best!!!! Rugi tak cuba~



Testimonial 1 :


Testimonial 2 :

Testimonial 3 :


Semua yang dah cuba ada pengalaman tersendiri. 


Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...WHATSAPP : +971 567962383 ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

No comments:

Post a Comment