ESP SHAKLEE UNTUK SUSU BANYAK DAN KULIT CANTIK?


Sangat sesuai untuk ibu menyusu seperti saya! malah dapat 3 dalam 1 iaitu :  milk booster, pengawalan berat badan, dan kulit yang cantik! Saya suka!

Shaklee ESP, atau nama penuhnya Energizing Soy Protein adalah satu produk istimewa yang menjadi sebutan bukan saja ibu-ibu menyusu dan nak cantik, malah juga segenap lapisan yag mementingkan kesihatan secara keseluruhan.

Pengambilan protein adalah penting bagi ibu menyusu, bukan sahaja untuk penyusuan tapi juga ia penting untuk :-
  • Kawalan berat badan
  • Mengelakkan kelaparan di waktu-waktu di luar masa makan
  • Mencukupkan keperluan protein kerana semasa mengandung dan menyusu, keperluan protein meningkat

Protein dari tumbuhan dikatakan lebih baik dari protein dari haiwan kerana ia kurang lemak dan tiada kolesterol pada tumbuhan.

Bagi mereka yang ingin mengawal berat badan, pengambilan protein penting kerana ia menjaga otot badan yang penting dalam pembakaran lemak. Kekuranganp protein boleh menyebabkan otot menjadi rosak, tidak anjal, kendur, sekaligus menjadikan proses pembakaran lemak tidak berlaku dengan baik.

Oleh itu, ramai yang yang tidak kurus-kurus meskipun cuba berdiet. Malah, bagi ibu menyusu, hasrat untuk diet agak kurang sesuai kerana penyusuan memerlukan kalori yang lebih, dan ibu menyusu juga memiliki sahabat setia – selalu lapar!


HANGAT DIPERKATAKAN!

Adakah sama ESP Shaklee dengan soya jenis lain?

Tidak sama samasekali. ESP Shaklee adalah isolated soy protein yang diperbuat dari non-GMO soy. Baca sini untuk faedah dan kebaikan ESP Shaklee.

Dapatkan Energizing Soy Protein Shaklee hari ni, protin soya terbaik, sesuai juga untuk dijadikan minuman harian. Jangan risau nak ambil soya ya. Kajian terhadap wanita-wanita di China menunjukkan soya tidak memberi kesan kepada kanser payudara.

.....Credit to vitaminsemulajadi.com

Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...WHATSAPP : +971 567962383 ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

No comments:

Post a Comment