SET MENYUSU SHAKLEE BAJET RENDAH DAN CARA PENGAMBILANNYA

Semua yang bergelar ibu berkeinginan untuk menyusukan bayi mereka sehingga umur 2tahun. Semangatnya mereka, kita boleh lihat dari persiapan yg dilakukan. breastpump menjadi antara yg tersenarai dalam "things to buy list". Namun selepas beberapa bulan melahirkan, perlahan2 ada rasa give up,rasa sedih murung, dah taktau nak cuba apa lagi utk banyakkan susu badan. 

Pernah lalui perkara macamni? Saya personally anggap ini perkara normal. ramai ibu yg lalui fasa begini termasuk saya :)

Set Menyusu Shaklee berbajet rendah antara supplement yg menjadi sebutan ramai , betul tak? Betul ke boleh bantu banyakkan susu badan? feedback mcmane?

Terus terang saya katakan, feedback....ada yg kata memang bagus,memang banyakkan susu badan. Dan tak dinafikan ada yg kata susu badan sama juga, tak banyak pun. Sekali lagi, ini normal. Kerana apa? ...kerana penghasilan susu badan bukan bergantung kepada supplement Shaklee semata2. banyak faktor lain yg mempengaruhi penghasilan susu badan.




HANYA dengan pengambilan Set Menyusu Bajet...untuk ibu menyusu....ESP+ALFALFA ianya sangat BERBALOI- BALOI..........
@ susu badan banyak dan pekat..
@ kulit makin cantik,licin
@ menganjalkan kulit
@ menghilangkan keputihan..dan merapatkan yg longgar...
@ banyak lagi faedahnya.....



Bagi ibu2 yg ingin mencuba Set Penyusuan Shaklee tapi mempunyai kekangan bajet..boleh cuba 2 produk ini dulu ye..


KEBAIKKAN PRODUK :

ESP (Energizing Soy Protein)
Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.

ALFALFA
Mempunyai 1001 khasiat, dan antaranya sebagai penggalak susu. Dalam penyususan, alfalfa dikenali sebagai MILKBOOSTER.Selain itu, ibu akan jadi lebih lawas (bantu turunkan berat badan!), dan bantu buang angin dalam badan. Bayi anda akan kurang kolik (angin dalam badan).





Bagaimana cara pengambilannya?

After meal - ESP 1-2 sudu dibancuh bersama air suam/ sejuk/ jus
After meal - Alfalfa 2 biji

nota:
#1. Pastikan anda minum banyak air kosong. Sukatlah air kosong anda 2-3liter sehari.

#2. Jadualkan waktu mengepam dengan betul.


#3. Jaga pemakanan seharian dan diet anda.

#4. No stress. Stay positive.



No comments:

Post a Comment