RUAM PANAS DI MUKA ANAK HILANG KEESOKAN HARINYA

Anak saya mengalami ruam panas yang teruk sejak di lahirkan. Dan ruam dia ni "on and off". Kesian pun ada sebab dia baby kan, belum pandai nak bagitau apa-apa. Kalau kita yang kena merah-merah kat muka ni, mau serata dunia semua pelusuk kita cari produk nak bagi baik,nak pulihkan biar muka kita cantik kembali...kan?

Jadi untuk anak saya, sejak hari ke-3 dilahirkan saya sapu herbal blend cream ni. Saya berani sapu sebab cream ni (1) tak panas. (2) berangin,menthol kan . (3) tiada bahan kimia.  (4) sebab murah.

Selain tu saya mandikan dia guna mandian jenama cetaphil.

Alhamdulillah cream ni memang the best setakat ini. Dan saya memang pastikan lepas mandikan dia tiap-tiap pagi dan petang saya sapu pada muka, leher dan badan anak saya. Sebagai bonus, saya perasan kulit badan dia pun lembut dan tak kering. Puas hati.


Sebelum nak rekomen pada oranglain harus lah kita guna dulu kan. Ada hasil, puashati baru boleh rekomen. 
Tak gitu?


Sekiranya anda berminat dan ingin dapatkan konsultasi percuma, bolehla hubungi saya dengan menghantar email ke zamilazahari@gmail.com ...WHATSAPP : +971 567962383 ...terima kasih. InsyaAllah harga istimewa untuk anda dan semestinya FREE DELIVERY!

1 comment:

  1. Tengah try sapu kan dkt kulit anak. Dah besar ni asal kene gigit nyamuk adoii pandai pula dia garu kaki tu

    ReplyDelete