BERMINAT UNTUK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE YANG BERJAYA

Melalui pemasaran blog dan facebook. Semuanya online.

Terima kasih kerana berminat untuk menjadi salah seorang pengedar Shaklee yang berjaya. Anda bukan sahaja dapat membeli set Shaklee dengan harga jauh lebih murah, malah anda juga dapat menjana pendapatan tambahan, alangkah baiknya usaha anda.
Saya adalah pengedar shaklee yang bertauliah kerana saya dibimbing oleh mentor yang cukup berdedikasi oleh Master Lyna Noh dan Master Zainul Anuar group kami sangat2 best.

Impian saya masih jauh untuk capai tapi tak mustahil jika saya nak kerana pilihan di tangan saya. Saya bertekad, saya aktif biz shaklee ni kerana SAYA NAK ADA PILIHAN DALAM HIDUP. Itu janji saya.

Pendedahan motivator Amin Idris di JomHebat Mega 2014 baru2 ini membuka minda saya ...Hidup kita ada pilihan.. dan saya hendak ada pilihan itu untuk suami dan anak2 saya - Aisyah Zafiyya & Ameena Zahraa.

Ini janji saya sebagai isteri dan ibu...memberikan pilihan terbaik untuk keluarga saya dalam semua apa sahaja aspek terutamanya aspek pendidikan.





Jadi, bagaimana ingin daftar dan seterusnya menjadi ahli Shaklee? Mudah sangat, ada 2 cara :

1) Dengan bayaran serendah RM75 untuk Semenanjung Malaysia dan RM85 untuk Sabah Sarawak, anda layak didaftarkan sebagai ahli Shaklee yang sah seumur hidup.

ATAU

2) Melalui KEAHLIAN PERCUMA dengan membuat pembelian produk Shaklee sebanyak 200 points atau lebih RM680. keahlian ini utk seumur hidup tanpa perlu maintain apa apa points setiap bulan. Menarik bukan?


Dan jangan risau, dengan adanya sistem pembelian barangan Shaklee secara online, memudahkan anda membuat pesanan tanpa perlu walk in ke branch, jadi masalah kawasan anda tinggal tiada branch Shaklee tidak lagi menjadi masalah. Semuanya melalui online.


Tapi AWAS!! Sekiranya anda ingin serius untuk menjalankan bisnes dengan Shaklee, maka anda perlu berhati hati untuk memilih upline anda, banyak akibat buruk sekiranya mendaftar jadi ahli Shaklee di kumpulan yang salah.





No comments:

Post a Comment